Nejčastější dotazy

Máme tady pro Vás základní přehled těch nejčastějších otázek, abychom Vám trochu ušetřili čas. Pokud nenaleznete, co hledáte, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince nebo na náš informační email: info@aurumpro.cz

Objednávka zboží

  1. Jak lze objednat zboží u vaší společnosti?
    • Objednat zboží si můžete prostřednictvím našeho E-shopu, e-mailem, telefonicky, osobně na pobočkách v Praze 9 a ve Vsetíně.
  2. Jak zjistím aktuální stav objednávky?
    • Veškeré informace o průběhu objednávky naleznete ve vašem emailu a ve svém účtu, jakožto registrovaný zákazník.
  3. Mohu objednávku stornovat?
    • Objednávku, která nebyla do 24 hodin ještě zpracována, lze stornovat zasláním e-mailové zprávy na info@aurumpro.cz
  4. Kolik času mám na vyzvednutí objednávky?
    • Po dobu 7 pracovních dní od potvrzení kompletního naskladnění Vaší objednávky, bude objednávka uschována v našich trezorech ZDARMA. Po uplynutí této lhůty je úschova zpoplatněna.

Registrace

  1. Musím se registrovat ve vašem E-shopu?
    • Pro nákup zboží a vytvoření objednávky nemá zákazník povinnost se registrovat. Pro registrované zákazníky jsme jako motivaci vytvořili systém "Věrnostních slev".
  2. Má registrovaný zákazník nějaké další výhody?
    • Náš zákazník získává pravidelně slevové poukazy k objednávkám, získává on-line přehled o stavu objednávek, o stavu poštovních zásilek, přístup k funkcionalitě "Hlídací pes", srovnávač oblíbených produktů a zejména je součástí věrnostního slevového programu.
  3. Můžu nakoupit zboží jako právnická osoba?
    • Ano, tuto možnost nabízíme. Stačí vyplnit příslušné údaje v našem registračním formuláři. Informace musí být odpovídat údajům z obchodního rejstříku. Údaje jsou automaticky kontrolovány systémem ARES.

Produkty

  1. Jaké kategorie produktů nabízíte?
    • V naší nabídce naleznete zlaté a stříbrné investiční slitky, cihly, mince. Zároveň si u nás můžete vybrat z široké nabídky zlatých či stříbrných mincí ČNB a zlatých a stříbrných historických mincí z dob Rakouska-Uherska, ČSR, Německa a další. Zároveň u nás naleznete nabídku historických novoražeb a replik.
  2. Proč se u investičních produktů mění cena?
    • Cena zlatých a stříbrných investičních produktů (cihel, slitků, mincí) se mění na základě pohybu ceny zlata a stříbrna na burze dle LBMA (London bullion market association), nad kterým má dohled Bank of England. Tento vývoj se projevuje v našich prodejních i výkupních cenách nabízených produktů.

Fixace cen investičních kovů

  1. Jak probíhá fixace cen?
    • Veškeré informace k tomuto tématu naleznete v sekci "Fixační podmínky".
  2. Do jaké částky probíhá okamžitá fixace objednávky?
    • Okamžitá fixace v jakýkoliv pracovní den je do 700 000 Kč

Platba

  1. Jaké mám platební možnosti ve vašem E-shopu?
    • E-shopovou objednávku můžete uhradit v hotovosti, převodem, dobírkou, a zákaznicky nejsnazší metodou by pro Vás mohla být platba prostřednictvím QR kódu. Při této metodě eliminujete jakékoliv chyby při zadávání platebního příkazu. Platební příkaz je vyplnění ihned po nascanování QR kódu.
  2. Kolik můžu hradit v hotovosti na pobočkách v Praze 9 a ve Vsetíně?
    • V České republice zákon 254/2004 Sb., o omezení plateb v hotovosti, stanovuje maximální možnou částku, kterou lze za jeden den zaplatit v hotovosti, na 270 000 Kč /10 000 EUR / 10 000 USD.

Naše pobočky

  1. Kde vás můžu navštívit?
    • Naše pobočky najdete na těchto adresách:
      • Praha 9 – Litoměřická 879/1, 190 00 Praha 9 - Prosek
      • Vsetín – Budova VZP, Smetanova 841, 755 01 Vsetín
  2. Jaká je otevírací doba vašich poboček?
    • Od 09:00 do 17:00. O víkendech jsou pobočky zavřeny.
  3. Lze u poboček zaparkovat?
    • V Praze 9 je k dispozici podzemní parkovistě zdarma. Ve Vsetíně je zde možnost parkování na otevřením parkovišti VZP.

Výkupy

  1. Které produkty u Vás můžu prodat?
    • Nabídnout k výkupu můžete jakýkoliv produkt z naší nabídky. Nemusíte se však omezovat pouze na naši nabídku. Vyplněním "Výkupního formuláře" si zajistíte ocenění vaší sbírky do 48 hodin.
  2. Kolik procent si strháváte při výkupu produktů, které nebyly zakoupeny u vás?
    • U investičních produktů, které jsou v naší nabídce, ale nebyly zakoupeny u naší společnosti, nestrháváme žádné procento z výkupní ceny. Podmínky máte stejné jako naši zákazníci. U numismatických produktů k obchodu přistupujeme stejně, zde však prosím vyplňte nejdříve "Výkupní formulář", děkujeme.
  3. Jakým způsobem kontrolujete kvalitu a pravost zboží?
    • Pravost a kvalitu vykupovaného produktu ověřujeme za pomoci spektrometru, digitální zlatnické váhy, parametry měříme pomocí šuplery dle oficiálních údajů produktu.